وبلاگ

میکروسمنت چیست؟

میکروسمنت که به نام‌های میکرو بتن یا میکرو تاپینگ نیز شناخته می‌شود، پوششی بر پایه سیمان و پلیمر است که به صورت نازک روی کف، دیوارها و در برخی موارد نازک کاری در محیط‌های مسکونی و تجاری اعمال می‌شود تا ظاهری بتنی ایجاد کند.

میکروسمنت یک پوشش تزئینی متشکل از سیمان، رزین های پایه آب، مواد افزودنی و رنگدانه های معدنی است که به دلیل چسبندگی زیاد می تواند بر روی بسیاری از سطوح عمودی و افقی اعمال شود. این مصالح ساختمانی متمایز است زیرا مستقیماً روی موادی همچون  کاشی، گچ تخته، کاشی کف، سنگ مرمر، ترازو یا گچ و بسیاری دیگر موجود اعمال می شود و با ایجاد  ضخامت تنها 3 میلی متر، بازسازی سریع فضاها حاصل می شود.

میکروسمنت یک روکشی پیشرفته و بسیار مناسب برای فضاهای بیرونی و داخلی می باشد. روکشی پیوسته که می تواند روی کف، دیوار، پله، سقف، استخر و حتی مبلمان اجرا شود. تطبیق پذیری آن منجر به حضور روزافزون آن در نوسازی خانه های شخصی و در اماکن تجاری و سطوح بزرگ مانند مراکز ورزشی، ساختمان های صنعتی، هتل ها و رستوران ها شده است.

میکروسمنت طیف گسترده ای از امکانات و تزئینات تزئینی را به شما ارائه می دهد، جایی که شما  به خاطر بافت های مختلف (ضخیم، متوسط ​​یا نازک) به محدودیت برمی خورید و تصمیم دارید اتاق شخصی منحصر به فردی را داشته باشید. با طیف گسترده ای از رنگ های میکروسمنت؛ و پرداخت های متفاوتی بوسیله  لاک ها و پوشش های فلزی به ما اجازه می دهند تا به آن سطح دلخواه از طیف رنگی برسیم و با یک جلوه خاص روبه رو شوید.

در کجا می توان از میکروسمنت استفاده کرد؟

محلول های تزئینی میکروسیمنت بی نهایت است. به همین دلیل کاربردهای آن بسیار متنوع است. از پله های میکروسیمنتی یا استخرهای شنای میکروسمنتی گرفته تا مبلمانی که با میکروسیمنت روکش شده اند. اگرچه کاربرد بی نظیر میکروسیمنت در کف و دیوار آشپزخانه، حمام و فضاهای بیرونی مانند تراس نیز کارایی دارد.

هر سطحی که باید با میکروسیمنت پوشانده شود، در لایه آخر ما به نتیجه نهایی خواهیم رسید. به همین دلیل است که در آرزوی دستیابی به محصولی بهینه، همه کاره و با کیفیت که در طول زمان ماندگاری داشته باشد و با نیازهای بازار سازگار باشد، به تعادلی بین سختی و انعطاف پذیری را در لایه آخر قابل مشاهده و دست یابی می باشد.

این که میکروسیمنت  به ما اجازه می دهد تا هر سطحی در هر اندازه اصلا مهم نیست که چقدر بزرگ باشد، بپوشانیم و به یک سطح روسازی پیوسته بدون درز یا شکاف دست یابیم. به این ترتیب با داشتن سطح میکروسمنت به یک سطحی که قابلیت تمیز کردن و ضد عفونی کردن را تسهیل می کنید و به دست آوردن مکان هایی عاری از میکروب و باکتری کمک می کنیم.

علاوه بر این،  ما تضمین می کنیم که میکروسیمنت های برند پراتا دارای مقاومت بالایی می باشند که به راحتی در مناطقی که بیشتر در معرض تردد هستند و همچنین در برابر تهاجمی ترین محصولات پاک کننده می باشد تضمین و قابل اجرا می باشد. از این رو تقاضای زیادی برای میکروسیمنت در آشپزخانه ها و حمام های  وجود دارد.

میکروسیمنت روی دیوارها

میکروسمنت یک مصالح ساختمانی بسیار توصیه شده برای پوشش انواع دیوارها و نماها می باشد. در گالری ما دیوارهای میکروسیمنتی مختلف قابل رویت می باشد که به راحتی می توانید انتخابی درست و به جا برای فضای مورد نظر خود داشته باشید.

کفپوش میکرو سمنتی

کفپوش های میکروسمنتی پیوسته نه تنها برای دیدن بسیار جذاب هستند، بلکه ویژگی های جالبی نیز دارند. گالری ما را کاوش کنید و تمام کف‌های میکروسیمنتی را که می‌توان ایجاد کرد، کشف کنید.

حمام های میکرو سیمانی

میکروسمنت یک پوشش تزئینی عالی برای بازسازی حمام است، به خصوص به دلیل مقاومت آن در برابر رطوبت و تمیز کردن آسان آن می باشد.

میکروسمنت در آشپزخانه

میکروسمنت در آشپزخانه ها به روش های مختلفی قابل استفاده است. این می تواند کف ها و دیوارها، سقف ها، سینک ها و میز کار آشپزخانه را تقریباً در هر رنگی که تصور کنید بپوشاند. آشپزخانه های میکروسمنت در هر سبک و اندازه قابلیت اجرا به بهترن نحوه را خواهید داشت.

پله های میکرو سمنتی

تطبیق پذیری میکروسمنت به این معنی است که حتی می توان از آن در پله ها نیز استفاده کرد، اگرچه کار اپلیکاتور تا حدودی پیچیده تر است. با میکروسمنت های پراتا می توان پله های میکروسمنتی دیدنی طراحی کرد.

استخرهای میکروسمنتی

پوشاندن تاج و اطراف استخر با میکروسمنت یک موفقیت تضمین شدنی است. عدم لغزش و ضد آب بودن پوشش های تزئینی ما و همچنین مقاومت عالی آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش، آنها را برای پوشش استخرهای سرپوشیده و روباز ایده آل کرده است.

میکروسمنت فضای باز

میکروسمنت یک پوشش پیوسته عالی برای سطوح خارجی مانند کف تراس، پاسیو منازل مسکونی یا نما و دیوارهای ساختمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *